Sport dla każdego

Ten Blog to miejsce, gdzie możesz dowiedzieć się wszystkiego o kolarstwie. Zasady jazdy jak i inne nowinki.

Test roweru elektrycznego Pedelec Kreidler Vitality

Test roweru elektrycznego Pedelec Kreidler Vitality

Pedelec kreidler vitality rower elektryczny

Niniejszy test roweru elektrycznego Pedelec kreidler Vitality jest próbą określenia, jak dobrze rower elektryczny sprawdza się w codziennym użytkowaniu. W tej recenzji porównujemy rower do konkurencji i przyglądamy się osiągom. Rower posiada 250-watowy silnik i prędkość maksymalną 25 kilometrów na godzinę. Nie jest tak mocny jak niektóre sportowe rowery E, ale nadal ma wygodne siedzenie i komfortową jazdę.

Kreidler Vitality Eco 8 to bardzo solidny E-Bike do użytku miejskiego i świetny rower trekkingowy. Jest wyposażony w system Bosch Antriebssystem i zdobył wiele nagród w prasie. Został oceniony jako “sehr good” przez magazyn Extra-Energy i otrzymał dobrą ocenę ogólną przez Stiftung Warentest. Mimo niewielkich rozmiarów Kreidler Vitality jest doskonałym, uniwersalnym urządzeniem do użytku w mieście.

Kreidler Vitality posiada 250-watowy silnik, który jest zamontowany pod Tretlagerem. Silnik jest kontrolowany przez czujnik mocy i ma tiefer focus. Krawatowy Anbaupunkt zapewnia świetną ostrość i pozostawia dużo miejsca między silnikiem a drogą. Silnik jest włączany tylko wtedy, gdy pedałujesz. Oznacza to, że transfer mocy jest natychmiastowy i ma minimalny wpływ na wydajność.

Silnik 250 W

Kreidler Vitality ma silnik o mocy 250 W i prędkość maksymalną 25 km na godzinę. Zabraliśmy rower na sześćdziesięciokilometrową wycieczkę i testowaliśmy go z umiarkowaną, wysoką i niską mocą. Ten test zaowocował imponującą wydajnością roweru elektrycznego. Był on znacznie mocniejszy niż nasze rowery Performance i Active. Powinniśmy jednak zauważyć, że zużycie energii jest dość wysokie.

Testowaliśmy rower w kilku miejscach, w tym w Eifel, Ahrbergen. Silnik roweru zapewniał dobrą wydajność, nawet jeśli był nieco głośny. Moc baterii i zasięg silnika były odpowiednie dla pokonywanych przez nas odległości.

Byliśmy pod wrażeniem osiągów i komfortu Kreidler Vitality Eco 3. Ergonomia również była doskonała, a rower zdobył ponadprzeciętne oceny w kategorii produktów easy pedelecs. Ponadto, koła roweru były łatwe do podniesienia i zamontowania na bagażniku samochodowym. Cena Kreidler Vitality Eco 3 jest również tańsza niż średnia w kategorii easy-pedelecs.

System napędowy Bosch

Rower elektryczny Kreidler Vitality wyposażony jest w system napędowy Bosch o mocy 250 W. Układ napędowy zamontowany jest pod Tretlagerem, który jest rodzajem ramy rowerowej. Bosch jest producentem Tretlagermotorów i ma w tej dziedzinie duże doświadczenie. Tretlager daje bardzo dobre skupienie i rozsądną przestrzeń między silnikiem a drogą. Co więcej, silnik włącza się tylko wtedy, gdy pedałujemy. Ten bezpośredni transfer mocy nie ma negatywnego wpływu na osiągi roweru.

System napędowy Bosch w teście Kreidler Vitality Electric Bike jest systemem napędowym o wysokiej wydajności. System ten charakteryzuje się niską wagą i niewielkimi wibracjami, dzięki czemu nadaje się zarówno do codziennego użytku, jak i do wymagających sportów outdoorowych. System napędowy posiada również intuicyjny dla użytkownika komputer pokładowy.

System napędowy Bosch jest dość płynny i cichy, w przeciwieństwie do napędów piastowych Shimano i innych firm. Nie jest jednak tak mocny jak niektóre silniki w piaście, a pomiędzy 25 a 27 km/h następuje znaczny spadek mocy. Jest to jednak nadal dobra prędkość dla tego roweru. W przeciwieństwie do niektórych rowerów elektrycznych, Vitality został zaprojektowany z myślą o relaksującej jeździe po okolicy, a nie o jeździe w ruchu ulicznym.

8-biegowa przekładnia Shimano

Rower elektryczny Kreidler Vitality to wysokiej klasy rower uniwersalny z aluminiową ramą, która zapewnia dobrą prędkość i stabilność kierunkową. Zastosowano w nim silnik środkowy Bosch Active Line Plus ze zintegrowanym akumulatorem ramowym. Wyposażony jest również w hamulce tarczowe i nożne Shimano.

W pełni zintegrowany akumulator

W pełni zintegrowany akumulator do roweru elektrycznego Kreidler Vitality może służyć do zasilania roweru podczas jazdy. Istnieje kilka zalet wyboru tego rodzaju baterii w stosunku do innych. Po pierwsze, będzie można uzyskać akumulator o znacznie większej pojemności. Może on również działać dłużej.

Kolejną zaletą wyboru akumulatora wewnętrznego jest jego wygoda. Łatwiejszy jest dostęp do baterii, a także jest ona bardziej wytrzymała niż zewnętrzna. Jest też mniej narażona na kradzież. Z drugiej strony, wymiana baterii wewnętrznej jest bardziej skomplikowana. Specjalistyczny sprzedawca może doradzić Ci, który z nich jest najlepszy dla Twojego roweru. Warto poszukać takiego, który będzie pasował do reszty roweru.

W pełni zintegrowany akumulator zmieści się w ramie, podczas gdy akumulator na stelażu stworzy dodatkowe miejsce. Zintegrowana konstrukcja zapewni również czysty wygląd. Drugą zaletą akumulatora zintegrowanego jest to, że jest on kompatybilny z dwoma innymi akumulatorami Bosch. Dzięki temu możesz jeszcze bardziej zwiększyć zasięg swojego roweru.

Kable biegnące wzdłuż ramy

Jednym z najbardziej zauważalnych szczegółów roweru elektrycznego Vitality firmy Kreidler są kable biegnące wzdłuż ramy. Zamiast typowych dla motocykli rozłożonych kabli, kable są powiązane w wiązki, aby zapewnić czystszy wygląd. To inteligentne sterowanie przewodami zapewnia bardziej atrakcyjną estetykę.

Cena

Rower Kreidler Vitality Eco 3 wygląda dość niepozornie, ale jest wyposażony w imponującą listę funkcji bezpieczeństwa. Na przykład, jest to jedyny rower w tym przedziale cenowym z hydraulicznymi hamulcami obręczowymi. Posiada hydrauliczne hamulce obręczowe Magura HS 22 z czerwonymi klockami i wspomagaczami hamulców, a także wskaźniki zużycia na obręczach. Posiada również silnik Bosch Active mid o mocy 250W, dzięki czemu jest dość słyszalny na niższych biegach.

Podobne tematy